سرخط خبرها

سریال‌های «عقرب عاشق» و «آمستردام» چه زمانی از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شوند؟

  • کد خبر: ۱۳۹۸۹۰
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
سریال‌های «عقرب عاشق» و «آمستردام» چه زمانی از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شوند؟
دو سریال «عقرب عاشق» و «آمستردام» در حالی مراحل تولید خود را پشت سر گذاشته اند که هنوز وضعیت پخش آن‌ها در پلتفرم‌ها مشخص نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، در کنار سریال‌هایی که به شکل اختصاصی و باسرمایه‌گذاری پلتفرم‌ها تولید می‌شوند، آثاری هستند که با سرمایه گذار شخصی جلوی دوربین رفته‌اند. «عقرب عاشق» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و «آمستردام» ساخته مسعود قراگوزلو از جمله سریال‌هایی هستند که با سرمایه گذاری شخصی مراحل تولید خود را پشت سر گذاشته‌اند. این سریال‌ها جهت پخش باید با یکی از پلتفرم‌ها به توافق برسند، اما هنوز این توافق حاصل نشده تا آن‌ها همچنان وضعیتی بلاتکلیفی داشته باشند.

اواسط تابستان گذشته تیزری از این دوسریال پخش شد، اما بعد از پخش این تیزرها خبر جدیدی از آن‌ها منتشر نشد.

در سریال «عقرب عاشق» بازیگرانی چون محمد رضا فروتن، آرمان درویش، متین ستوده، شقایق فراهانی، حسین پاکدل، فرزاد فرزین و… بازی دارند و در سریال «امستردام» هم بازیگرانی چون هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی سروستانی، مهدی پاکدل و شهرام حقیقت دوست به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«سووشون» به کارگردانی نرگس آبیار و «پدرگواردیولا» ساخته سعید نعمت‌اله هم دیگر سریال‌هایی هستند که بدون سرمایه‌گذاری پلتفرم‌ها وارد مرحله تولید شدند. ساخته نرگس آبیار در قالب فیلم-مجموعه تولید می‌شود و سرنوشت پخش نسخه سریالی آن قرار است بعد از اکران نسخه سینمایی در جشنواره  مشخص شود. تهیه‌کننده سریال سعید نعمت اله هم با پلتفرم «فیلمنت» به توافق رسیده و قرار است این سریال از طریق این پلتفرم عرضه شود.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->